Odnosi s klijentima (CRM)

Podaci o korisnicima izravno dostupni
U središnjem mjestu LogiVert Back-office-a uvijek su dostupne sve detaljene informacije o vašim klijentima. Dostupne su cijeloj vašoj organizaciji u slučaju višekorisničog okružja. Uvijek imate brzi pristup svim svojim kontaktima, klijentima, kalendarima, zadacima (aktivnostima), dokumentima i e-mailovima.

CRM (Customer Relationship Management) povećava produktivnost
Pripremite zadatke za sebe ili za svoje zaposlenike i rezervirajte ih u zajedničkom dnevnom rasporedu. Funkcija Kalendar je integrirana s Microsoft Outlook-om. Izvršene izmjene na jednoj ili drugoj strani, odmah će biti sinhronizirane. Dodajte aktivnosti poput telefonskih razgovora, sastanaka, posjeta, itd ... imati ćete neposredan status.

Imajte jasan pregled započetih pregovora i znajte u kojoj fazi je vaša prodaja
Odredite uvjete po kojima ćete poduzeti prave korake kako bi zaključili prodaju. Sačuvajte komentare o prodaji, dodajte izjave ili kontakt osobe i imati ćete uvijek jasan pregled svih promjena.

Upravljanje dokumentima i MS Office
Integracija s MS Office-om osigurava da možete stvoriti dokumente u Wordu, PowerPointu i Excelu. Nakon toga možete ih uklopiti u direktorije kupca smještenih u LogiVert programu.


Nikad više ne gubite mailove
CRM funkcija u LogiVertu usklađeno funkcionira u potpunosti s vašim Outlook e-mailom.
Sačuvajte emailove i dokumente u Back-Office-u i povežite ih s vašim klijentima ili kontakt osobama.
Moguće su dodatne reference ako su zadaci i/ili sastanci zabilježeni u kalendaru. Uvijek možete pronaći e-mailove, kao i sve informacije o kontaktima koje ste ostvarili s kupcima.


Stvaranje posebnih informacija o kupcima
CRM funkcija vam daje potpunu slobodu klasifikacije podataka o klijentima. Imate mogućnost  svrstavati ih u skupine kupaca, dodjeljivati posebna polja i određivati druge specifičnosti. Rukovanje je jednostavno.


Prednosti osobnih proširenih podataka
Upravljajte skupinama kupaca, povećajte potencijale prodaje stvaranjem ciljane komunikacije. Kroz personalizirani pristup možete dobiti više odanosti i veći stupanj zadovoljstva. Čak i ako samo prodajete putem Interneta, uporaba proširenih podataka je bitna kako bi svojim klijentima pružili sve relevantne informacije (Marketing).


Informacije i novosti
Vaša online trgovina ima značajne informacije na dodatnim stranicama i ima mogućnost slanja newslettera/biltena. Biltenom ćete objaviti da postoje novosti na vašim stranicama, a dodatne stranice će privući nove posjetitelje. Pomoću tih dodatnih stranica možete detaljnije informirati svoje posjetitelje o vašoj tvrtki.